فرانکفورت 2013: غرفه استارتک
 


Startech Widebody Range Rover

Startech Widebody Range Rover

نخستین محصول استارتک، پکیج جدیدی است که به تازگی برای رنجروور اسپرت 2014 آماده شده؛ گفتن مشخصات این پکیج شاید کار جالبی نباشد! چرا که تیونر هرآنچه را مشتری بخواهد در اختیارش قرار می دهد. از رینگ های 23 اینچی Monostar S گرفته که تایرهایی با سایز 305/30 دارند تا سپرهای جدید جلو و عقب، LEDهای روز، اسپویلر جلو، گلگیرهای عضلانی، اسپویلر سقفی، دیفیوزر عقب و نهایتا اگزوزهای فولادی ضد زنگ با خروجی های چهارگوش.

در قسمت فنی هم تیونر برای این رنجروور که حالا 44 میلیمتر عریض تر از نسخه های استانداردش شده، با بهبود پیشرانه 3.0 لیتری توربو دیزلی توانسته قدرت 258 اسبی آنرا به مرز 300 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متری را هم به 685 نیوتن متر برساند تا بدین ترتیب شتاب صفر تا 100 آن از 7.9 ثانیه به 7.3 ثانیه کاهش یابد.

Startech LR 3-door Defender

Startech LR 3-door Defender

اما دومین محصول استارتک نسخه لوکس دیفندر است. وقتی AMG دست به کار شده و نسخه های تیون شده G-classکه سه دهه از تولیدشان می گذرد را وارد بازار کند پس چیز عجیبی نیست که استارتک هم به سراغ مدل های دیفندررفته تا گردوغبار پیری را از آن بگیرد.

Startech Range Rover Evoque LPG

Startech Range Rover Evoque LPG

آخرین محصول استارتک آلمان، نسخه گازسوز رنجروور اووک است. پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری این خودرو از مدل Direct LiquiMax بوده و ساخت کمپانی Prins است که در عرضه پیشرانه های گازسوز بیش از یک دهه تجربه دارد. این پیشرانه 240 اسبی به اعتقاد استارتک 15% آلایندگی کمتر به همراه 50% کاهش هزینه سوخت را برای مشتریانش به ارمغان می آورد.

اما اگر علاقه ای به نصب این پیشرانه پایه گازسوز که یک مخزن 74 لیتری LPG داشته را ندارید بهترست به سراغ پکیج تقویتی PowerXtra SD 22 استارتک بروید که در آن قدرت 215 اسبی و گشتاور 460 نیوتن متری پیشرانه 2.2 لیتری توربو دیزلی آن به ترتیب 25 اسب بخار و 40 نیوتن متر از نسخه های استاندارد اووک بیشتر شده. همچنین شتاب آن 8.3 ثانیه و حداکثر سرعتش به حدود 200 کیلومتر برساعت می رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 13035
بازدید کل : 462749
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2